U processore di dispersione ultrasonica hè un tipu d'apparecchiatura di trattamentu ultrasonicu per a dispersione di materiale, chì hà e caratteristiche di una forte putenza di uscita è un bon effettu di dispersione. U strumentu di dispersione pò ottene l'effettu di dispersione utilizendu l'effettu di cavitazione liquida.

In paragone cù u metudu di dispersione tradiziunale, hà i vantaghji di una forte putenza è un megliu effettu di dispersione, è pò esse adupratu per a dispersione di vari materiali, in particulare per a dispersione di nanomateriali (cum'è nanotubi di carbonu, grafene, silice, ecc.). Attualmente, hè largamente adupratu in biochimica, microbiologia, scienza alimentaria, chimica farmaceutica è zoologia.

L'istrumentu hè custituitu da duie parti: generatore à ultrasoni è trasduttore à ultrasoni. U generatore à ultrasoni (alimentazione) serve à cambià a putenza monofase di 220 V CA è 50 Hz in 20-25 kHz, circa 600 V di putenza alternata per mezu di un convertitore di frequenza, è à pilotà u trasduttore cù una impedenza è una putenza adatte per fà vibrazioni meccaniche longitudinali. L'onda di vibrazione pò annullà i campioni dispersi per mezu di l'asta di cambiamentu d'ampiezza in lega di titaniu immersa in a suluzione di campione, in modu da ottene u scopu di a dispersione à ultrasoni.

Precauzioni per u strumentu di dispersione ultrasonica:

1. L'operazione senza carica ùn hè micca permessa.

2. A prufundità di l'acqua di l'asta di sollevamentu (sonda à ultrasoni) hè di circa 1,5 cm, è u livellu di u liquidu hè più di 30 mm. A sonda deve esse centrata è micca attaccata à u muru. L'onda à ultrasoni hè un'onda longitudinale verticale, dunque ùn hè micca faciule di furmà cunvezione s'ella hè inserita troppu in prufundità, ciò chì affetta l'efficienza di schiacciamentu.

3. Impostazione di i parametri ultrasonici: impostate a chjave per i parametri di travagliu di u strumentu. Per i campioni (cum'è i batteri) cù esigenze di temperatura sensibili, u bagnu di ghiaccio hè generalmente adupratu fora. A temperatura effettiva deve esse inferiore à 25 gradi, è l'acidu nucleicu di e proteine ​​ùn si denaturarà.

4. Selezzione di u vasu: quanti campioni saranu selezziunati cum'è grandi bicchieri, chì hè ancu beneficu per a cunvezione di i campioni in ultrasoni è migliurà l'efficienza di u strumentu di dispersione ultrasonica.


Data di publicazione: 19 di maghju 2021