Dispersore à ultrasonihè di piazzà direttamente a suspensione di particelle da trattà in u campu ultrasonicu è di "irradialla" cù ultrasoni d'alta putenza, chì hè un metudu di dispersione assai intensivu. Prima di tuttu, a propagazione di l'onda ultrasonica deve piglià u mediu cum'è purtatore. A propagazione di l'onda ultrasonica in u mediu hà un periodu alternatu di pressione pusitiva è negativa. U mediu hè spremutu è tiratu sottu à a pressione pusitiva è negativa di u colloide.
Quandu l'onda ultrasonica agisce nantu à un mediu liquidu, a distanza trà e molecule di u mediu in a zona di pressione negativa supererà a distanza moleculare critica chì u mediu liquidu ferma invariatu, è u mediu liquidu si romperà, furmendu microbolle, chì cresceranu in bolle di cavitazione. E bolle ponu esse dissolte di novu in u gasu, o ponu fluttuà è sparisce, o ponu crollà luntanu da a fase di risonanza di u campu ultrasonicu. L'apparizione, u crollu o a sparizione di bolle di cavitazione in un mediu liquidu. A cavitazione pruducerà alta temperatura lucale è alta pressione, è genererà una forza d'impattu enorme è micro getti. Sottu l'azione di a cavitazione, a superficia di a nano polvere serà indebulita, in modu da realizà a dispersione di a nano polvere.
Eccu sò e precauzioni per l'usu di u dispersore ultrasonicu:
1. Nisuna operazione à vuoto hè permessa.
2. A prufundità di l'acqua di u cornu (sonda à ultrasoni) hè di circa 1,5 cm, è u livellu di u liquidu hè megliu cà 30 mm. A sonda deve esse in u mezu è ùn deve micca appiccicà si à u muru. L'onda à ultrasoni hè un'onda longitudinale verticale. Ùn hè micca faciule di furmà cunvezione quandu hè inserita troppu in prufundità, ciò chì affetta l'efficienza di schiacciamentu.
3. Impostazione di i parametri ultrasonici: impostate i parametri di travagliu di u strumentu. Per i campioni (cum'è i batteri) chì sò sensibili à i requisiti di temperatura, u bagnu di ghiaccio hè generalmente adupratu fora. A temperatura effettiva deve esse inferiore à 25 gradi, è l'acidu nucleicu proteicu ùn si denaturarà.
4. Selezzione di u cuntenitore: selezziunate tanti becher quanti campioni ci sò, ciò chì hè ancu favurevule à a cunvezione di i campioni in l'ultrasoni è migliora l'efficienza di frantumazione. Per esempiu; Un becher di 20 mL hè megliu cà un becher di 20 mL. Per esempiu, i parametri di impostazione di un campione di coliformi di 100 ml: ultrasonicu 5 secondi / intervallu 5 secondi per 70 volte (u tempu tutale hè 10 minuti). A putenza hè di 300 W (solu per riferimentu), circa 500 ML è circa 500 W-800 W.
Data di publicazione: 23 di settembre di u 2022