1. Cumu l'equipaggiu ultrasonicu manda onde ultrasoniche in i nostri materiali?

Risposta: l'equipaggiu à ultrasoni serve à cunvertisce l'energia elettrica in energia meccanica per mezu di a ceramica piezoelettrica, è dopu in energia sonora. L'energia passa per u trasduttore, a tromba è a testa di l'utensile, è dopu entra in u solidu o liquidu, in modu chì l'onda à ultrasoni interagisce cù u materiale.

2. Pò esse aghjustata a frequenza di l'equipaggiu ultrasonicu?

Risposta: a frequenza di l'equipaggiu à ultrasoni hè generalmente fissa è ùn pò esse aghjustata à vuluntà. A frequenza di l'equipaggiu à ultrasoni hè determinata inseme da u so materiale è a so lunghezza. Quandu u pruduttu lascia a fabbrica, a frequenza di l'equipaggiu à ultrasoni hè stata determinata. Ancu s'ella cambia ligeramente cù e cundizioni ambientali cum'è a temperatura, a pressione di l'aria è l'umidità, u cambiamentu ùn hè micca più grande di ± 3% di a frequenza di fabbrica.

3. U generatore ultrasonicu pò esse adupratu in altri apparecchi ultrasonici?

Risposta: Innò, u generatore à ultrasoni hè unu à unu currispondente à l'equipaggiu à ultrasoni. Siccomu a frequenza di vibrazione è a capacità dinamica di i diversi equipaghji à ultrasoni sò diverse, u generatore à ultrasoni hè persunalizatu secondu l'equipaggiu à ultrasoni. Ùn deve esse rimpiazzatu à vuluntà.

4. Quantu dura a vita di serviziu di l'equipaggiu sonochimicu?

Risposta: s'ellu hè adupratu nurmalmente è a putenza hè inferiore à a putenza nominale, l'equipaggiu ultrasonicu generale pò esse adupratu per 4-5 anni. Stu sistema usa un trasduttore in lega di titaniu, chì hà una stabilità di travagliu più forte è una vita di serviziu più longa cà u trasduttore ordinariu.

5. Chì ghjè u diagrama di struttura di l'equipaggiu sonochimicu?

Risposta: a figura à diritta mostra a struttura sonochimica à livellu industriale. A struttura di u sistema sonochimicu à livellu di laburatoriu hè simile à ella, è u cornu hè diversu da a testa di l'utensile.

6. Cumu cunnette l'equipaggiu ultrasonicu è u vasu di reazione, è cumu trattà a sigillatura?

Risposta: l'equipaggiu à ultrasoni hè cunnessu cù u vasu di reazione per mezu di una flangia, è a flangia mostrata in a figura à diritta hè aduprata per a cunnessione. Sè hè necessaria una sigillatura, l'equipaggiu di sigillatura, cum'è e guarnizioni, deve esse assemblatu à a cunnessione. Quì, a flangia ùn hè micca solu un dispositivu fissu di u sistema à ultrasoni, ma ancu una copertura cumuna di l'equipaggiu di reazione chimica. Siccomu u sistema à ultrasoni ùn hà micca parti mobili, ùn ci hè micca prublema di equilibriu dinamicu.

7. Cumu assicurà l'insulazione termica è a stabilità termica di u trasduttore?

A: a temperatura di funziunamentu permessa di u trasduttore ultrasonicu hè di circa 80 ℃, dunque u nostru trasduttore ultrasonicu deve esse raffreddato. À u listessu tempu, un isolamentu adattatu deve esse realizatu secondu l'alta temperatura di funziunamentu di l'equipaggiu di u cliente. In altre parole, più alta hè a temperatura di funziunamentu di l'equipaggiu di u cliente, più longa hè a lunghezza di a tromba chì cunnetta u trasduttore è a testa di trasmissione.

8. Quandu u vasu di reazione hè grande, hè sempre efficace in un locu luntanu da l'equipaggiu ultrasonicu?

Risposta: quandu l'apparecchiatura ultrasonica irradia onde ultrasoniche in soluzione, u muru di u cuntainer rifletterà l'onde ultrasoniche, è infine l'energia sonora in u cuntainer serà distribuita uniformemente. In termini prufessiunali, si chjama riverberazione. À u listessu tempu, postu chì u sistema sonochimicu hà a funzione di mischjà è mischjà, una forte energia sonora pò ancu esse ottenuta à a soluzione luntana, ma a velocità di reazione serà affettata. Per migliurà l'efficienza, ricumandemu di utilizà parechji sistemi sonochimichi à u listessu tempu quandu u cuntainer hè grande.

9. Chì sò i requisiti ambientali di u sistema sonochimicu?

Risposta: ambiente d'usu: usu internu;

Umidità: ≤ 85% rh;

Temperatura ambiente: 0 ℃ – 40 ℃

Dimensioni di putenza: 385 mm × 142 mm × 585 mm (cumprese e parti esterne à u chassis)

Aduprà u spaziu: a distanza trà l'uggetti circundanti è l'equipaggiu ùn deve esse menu di 150 mm, è a distanza trà l'uggetti circundanti è u dissipatore di calore ùn deve esse menu di 200 mm.

Temperatura di a suluzione: ≤ 300 ℃

Pressione di dissolvente: ≤ 10MPa

10. Cumu cunnosce l'intensità ultrasonica in u liquidu?

A: In generale, chjamemu a putenza di l'onda ultrasonica per unità di superficia o per unità di vulume cum'è l'intensità di l'onda ultrasonica. Stu parametru hè u parametru chjave per chì l'onda ultrasonica funziona. In tuttu u vasu d'azione ultrasonica, l'intensità ultrasonica varia da locu à locu. U strumentu di misurazione di l'intensità di u sonu ultrasonicu fabbricatu cù successu in Hangzhou hè adupratu per misurà l'intensità ultrasonica in diverse pusizioni in u liquidu. Per i dettagli, riferitevi à e pagine pertinenti di.

11. Cumu aduprà u sistema sonochimicu d'alta putenza?

Risposta: u sistema ultrasonicu hà dui usi, cum'è mostratu in a figura di diritta.

U reattore hè principalmente adupratu per a reazione sonochimica di u liquidu chì scorre. U reattore hè dotatu di fori d'entrata è di uscita di l'acqua. A testa di u trasmettitore à ultrasoni hè inserita in u liquidu, è u cuntainer è a sonda sonochimica sò fissati cù flange. A nostra sucietà hà cunfiguratu flange currispondenti per voi. Da una parte, sta flangia hè aduprata per a fissazione, da l'altra parte, pò risponde à i bisogni di i cuntainer sigillati à alta pressione. Per u vulume di suluzione in u cuntainer, riferitevi à a tabella di parametri di u sistema sonochimicu di livellu di laburatoriu (pagina 11). A sonda à ultrasoni hè immersa in a suluzione per 50 mm-400 mm.

Un cuntinadore quantitativu di grande vulume hè adupratu per a reazione sonochimica di una certa quantità di suluzione, è u liquidu di reazione ùn scorri micca. L'onda ultrasonica agisce nantu à u liquidu di reazione attraversu a testa di l'utensile. Questa modalità di reazione hà un effettu uniforme, una velocità rapida è hè faciule da cuntrullà u tempu di reazione è a pruduzzione.

12. Cumu aduprà u sistema sonochimicu di livellu di laburatoriu?

Risposta: u metudu cunsigliatu da a cumpagnia hè mostratu in a figura à diritta. I cuntenituri sò posti nantu à a basa di a tavula di supportu. L'asta di supportu hè aduprata per fissà a sonda ultrasonica. L'asta di supportu deve esse cunnessa solu cù a flangia fissa di a sonda ultrasonica. A flangia fissa hè stata installata per voi da a nostra cumpagnia. Sta figura mostra l'usu di u sistema sonochimicu in un cuntenitore apertu (senza sigillo, pressione nurmale). Sè u pruduttu deve esse adupratu in recipienti à pressione sigillati, e flange furnite da a nostra cumpagnia saranu flange resistenti à a pressione sigillate, è avete bisognu di furnisce recipienti resistenti à a pressione sigillati.

Per u vulume di a suluzione in u cuntinadore, riferitevi à a tavula di parametri di u sistema sonochimicu di livellu di laburatoriu (pagina 6). A sonda ultrasonica hè immersa in a suluzione per 20 mm-60 mm.

13. À chì distanza agisce l'onda ultrasonica?

A: *, l'ultrasoni sò stati sviluppati da applicazioni militari cum'è a rilevazione di sottomarini, a cumunicazione sottumarina è a misurazione sottumarina. Sta disciplina hè chjamata acustica sottumarina. Ovviamente, a ragione per a quale l'onda ultrasonica hè aduprata in acqua hè precisamente perchè e caratteristiche di propagazione di l'onda ultrasonica in acqua sò assai bone. Pò sparghjesi assai luntanu, ancu più di 1000 chilometri. Dunque, in l'applicazione di a sonochimica, ùn importa quantu hè grande o a forma di u vostru reattore, l'ultrasoni ponu riempialu. Eccu una metafora assai vivida: hè cum'è installà una lampada in una stanza. Ùn importa quantu hè grande a stanza, a lampada pò sempre rinfriscà a stanza. Tuttavia, più luntanu hè da a lampada, più scura hè a luce. L'ultrasoni sò listessi. Similmente, più vicinu hè à u trasmettitore ultrasonicu, più forte hè l'intensità ultrasonica (putenza ultrasonica per unità di vulume o unità di area). Più bassa hè a putenza media attribuita à u liquidu di reazione di u reattore.


Data di publicazione: 21 di ghjugnu di u 2022