E nanoparticule anu una piccula dimensione di e particelle, una alta energia superficiale è a tendenza à l'agglomerazione spontanea. L'esistenza di l'agglomerazione influenzerà assai i vantaghji di e nanopolveri. Dunque, cumu migliurà a dispersione è a stabilità di e nanopolveri in un mezu liquidu hè un tema di ricerca assai impurtante.

A dispersione di particelle hè una nova disciplina di fruntiera sviluppata in l'ultimi anni. A cusì detta dispersione di particelle si riferisce à u prughjettu in u quale e particelle di polvere sò separate è disperse in u mediu liquidu è distribuite uniformemente in tutta a fase liquida, cumprendendu principalmente trè tappe: bagnatura, disaggregazione è stabilizazione di e particelle disperse. A bagnatura si riferisce à u prucessu di aghjunghje lentamente a polvere in a corrente turbione furmata in u sistema di mischju, in modu chì l'aria o altre impurità adsorbite nantu à a superficia di a polvere sianu rimpiazzate da u liquidu. A disaggregazione si riferisce à fà chì l'aggregati cù una dimensione di particelle più grande si disperdinu in particelle più chjuche per mezu di metudi meccanichi o di supergenerazione. A stabilizazione significa assicurà chì e particelle di polvere possinu esse disperse uniformemente in u liquidu per un bellu pezzu. Sicondu i diversi metudi di dispersione, pò esse divisa in dispersione fisica è dispersione chimica. A dispersione ultrasonica hè unu di i metudi di dispersione fisica.

Dispersione ultrasonicaMetudu: l'ultrasoni anu e caratteristiche di lunghezza d'onda, propagazione apprussimativa in linea retta, cuncentrazione d'energia faciule, ecc. L'ultrasoni ponu migliurà a velocità di reazione chimica, accurtà u tempu di reazione è migliurà a selettività di a reazione; Pò ancu stimulà reazioni chimiche chì ùn ponu micca accade in assenza di ultrasoni. A dispersione ultrasonica hè di piazzà direttamente e particelle sospese da trattà in u campu di super crescita è trattalli cù onde ultrasoniche di frequenza è putenza appropriate, chì hè un metudu di dispersione assai intensivu. Attualmente, u mecanismu di dispersione ultrasonica hè generalmente cunsideratu ligatu à a cavitazione. A propagazione di l'onda ultrasonica hè purtata da u mediu, è ci hè un periodu alternatu di pressione pusitiva è negativa in u prucessu di propagazione di l'onda ultrasonica in u mediu. U mediu hè spremutu è tiratu sottu pressioni pusitive è negative alternate. Quandu l'onda ultrasonica cù una ampiezza sufficiente agisce nantu à a distanza moleculare critica di u mediu liquidu per mantene costante, u mediu liquidu si romperà è formerà microbolle, chì cresceranu ulteriormente in bolle di cavitazione. Da una parte, queste bolle ponu esse dissolte di novu in u mediu liquidu, è ponu ancu galleggià è sparisce; Pò ancu crollà luntanu da a fase di risonanza di u campu ultrasonicu. A pratica hà dimustratu chì ci hè una frequenza di supergenerazione adatta per a dispersione di a sospensione, è u so valore dipende da a dimensione di e particelle di e particelle sospese. Per questa ragione, hè bè di piantà per un certu periodu di tempu dopu à a super nascita è cuntinuà a super nascita per evità u surriscaldamentu. Hè ancu un bon metudu aduprà aria o acqua per u raffreddamentu durante a super nascita.


Data di publicazione: 03 di nuvembre di u 2022