U rapportu di cunsumu di cummerciu elettronicu transfrontalieru "One Belt And One Road" 2019 hè statu publicatu da l'istitutu di ricerca di big data di Jingdong u 22 di settembre. Sicondu i dati di l'impurtazione è l'esportazione di Jingdong, in u quadru di l'iniziativa "One Belt And One Road", u cummerciu in linea trà a Cina è u restu di u mondu si sviluppa rapidamente. Attraversu u cummerciu elettronicu transfrontalieru, i beni cinesi sò venduti à più di 100 paesi è regioni, cumpresi a Russia, Israele, a Corea di u Sud è u Vietnam, chì anu firmatu documenti di cuuperazione per custruisce inseme "One Belt And One Road". U scopu di u cummerciu in linea s'hè allargatu gradualmente à parechji paesi in Europa, Asia è Africa. U mercatu cinese apertu è in crescita hà ancu furnitu novi punti di crescita ecunomica per a custruzzione di paesi cooperativi "One Belt And One Road".
Finu à avà, a Cina hà firmatu 174 documenti di cuuperazione per custruisce inseme a "One Belt And One Road" cù 126 paesi è 29 urganisazioni internaziunali. Attraversu l'analisi di i dati di cunsumu d'impurtazione è d'esportazione di i paesi sopra citati nantu à a piattaforma jd, l'istitutu di ricerca di big data di jingdong hà scupertu chì u cummerciu in linea di a Cina è di i paesi cooperativi "One Belt And One Road" presenta cinque tendenze, è a "via di a seta in linea" cunnessa da u cummerciu elettronicu transfrontalieru hè descritta.
Tendenza 1: u scopu di l'attività in linea si espande rapidamente
Sicondu un rapportu publicatu da l'istitutu di ricerca di big data di Jingdong, i prudutti chinesi sò stati venduti per mezu di u cummerciu elettronicu transfrontalieru à più di 100 paesi è regioni, cumpresi a Russia, Israele, a Corea di u Sud è u Vietnam, chì anu firmatu documenti di cuuperazione cù a Cina per custruisce inseme "One Belt And One Road". E relazioni cummerciali in linea si sò allargate da l'Eurasia à l'Europa, l'Asia è l'Africa, è parechji paesi africani ùn anu ottenutu nisuna scuperta. U cummerciu transfrontalieru in linea hà dimustratu una vitalità vigorosa in u quadru di l'iniziativa "One Belt And One Road".
Sicondu u rapportu, trà i 30 paesi cù a più grande crescita di l'esportazione è di u cunsumu in linea in u 2018, 13 sò di l'Asia è di l'Europa, frà i quali Vietnam, Israele, Corea di u Sud, Ungheria, Italia, Bulgaria è Pulonia sò i più prominenti. L'altri quattru eranu occupati da u Cile in Sudamerica, a Nova Zelanda in Oceania è a Russia è a Turchia in Europa è in Asia. Inoltre, i paesi africani Maroccu è Algeria anu ancu ottenutu una crescita relativamente alta di u cunsumu di e-commerce transfrontalieru in u 2018. L'Africa, l'America di u Sud, l'America di u Nordu, u Mediu Oriente è altre zone di l'imprese private anu cuminciatu à esse attivi in linea.
Tendenza 2: u cunsumu transfrontalieru hè più frequente è diversificatu
Sicondu u rapportu, u numeru di ordini di i paesi partenarii di custruzzione di "One Belt And One Road" chì utilizanu u cunsumu di cummerciu elettronicu transfrontalieru in jd in u 2018 hè 5,2 volte quellu di u 2016. In più di u cuntributu à a crescita di i novi utilizatori, a frequenza di i cunsumatori di diversi paesi chì compranu beni cinesi attraversu siti web di cummerciu elettronicu transfrontalieru hè ancu in crescita significativa. I telefoni cellulari è accessori, l'arredamentu per a casa, i prudutti di bellezza è salute, l'urdinatori è i prudutti Internet sò i prudutti cinesi più populari in i mercati esteri. In l'ultimi trè anni, sò accaduti grandi cambiamenti in e categurie di merci per u cunsumu d'esportazione in linea. Cù a diminuzione di a proporzione di telefoni cellulari è urdinatori è l'aumentu di a proporzione di e necessità quotidiane, a relazione trà a fabricazione cinese è a vita quotidiana di e persone d'oltremare diventa più stretta.
In termini di ritmu di crescita, bellezza è salute, l'elettrodomestici, l'accessori di vestiti è altre categurie anu vistu a crescita più rapida, seguitati da ghjoculi, scarpe è stivali, è divertimentu audiovisivu. Robot spazzatori, umidificatori, spazzolini da denti elettrici sò un grande aumentu di e vendite di categurie elettriche. Attualmente, a Cina hè u più grande produttore è paese cummerciale di elettrodomestici in u mondu. "Diventà glubale" creerà nuove opportunità per e marche cinesi di elettrodomestici.
Tendenza 3: grandi differenze trà i mercati d'esportazione è di cunsumu
Sicondu u rapportu, a struttura di u cunsumu in linea transfrontalieru varieghja assai trà i paesi. Dunque, a cunfigurazione di u mercatu miratu è a strategia di lucalizazione sò di grande impurtanza per l'implementazione di u pruduttu.
Attualmente, in a regione asiatica rapprisentata da a Corea di u Sud è u mercatu russu chì si stende in Europa è Asia, a quota di vendita di telefoni cellulari è computer cumencia à calà, è a tendenza di espansione di a categuria hè assai evidente. Essendu u paese cù u più altu cunsumu transfrontalieru di jd online, e vendite di telefoni cellulari è computer in Russia sò calate rispettivamente di 10,6% è 2,2% in l'ultimi trè anni, mentre chì e vendite di bellezza, salute, elettrodomestici, forniture automobilistiche, accessori di vestiti è ghjoculi sò aumentate. I paesi europei rapprisentati da l'Ungheria anu sempre una dumanda relativamente grande di telefoni cellulari è accessori, è e so vendite à l'esportazione di bellezza, salute, borse è rigali, è scarpe è stivali sò aumentate significativamente. In Sudamerica, rapprisentata da u Cile, e vendite di telefoni cellulari sò diminuite, mentre chì e vendite di prudutti intelligenti, computer è prudutti digitali sò aumentate. In i paesi africani rapprisentati da u Maroccu, a proporzione di vendite à l'esportazione di telefoni cellulari, vestiti è elettrodomestici hè aumentata significativamente.
Tendenza 4: I paesi di "One Belt And One Road" si vendenu bè in Cina
In u 2018, a Corea di u Sud, l'Italia, Singapore, l'Austria, a Malesia, a Nova Zelanda, u Cile, a Tailanda, l'India è l'Indonesia eranu i principali impurtadori di prudutti longu a linea "One Belt And One Road" in termini di vendite in linea, secondu i dati in linea di jd. Trà a larga varietà di prudutti in linea, l'alimentu è e bevande, u maquillaje di bellezza è i prudutti per a cura di a pelle, l'utensili di cucina, i vestiti è i forniture per l'uffiziu informaticu sò e categurie cù u più altu vulume di vendite.
Cù a giada di u Myanmar, i mobili in palissandro è altri beni chì si vendenu bè in Cina, e vendite di beni impurtati da u Myanmar in u 2018 sò aumentate di 126 volte paragunatu à u 2016. E vendite calde di alimenti freschi cileni in Cina anu stimulatu l'impurtazioni di beni cileni in u 2018, cù vendite à i cunsumatori aumentate di 23,5 volte da u 2016. Inoltre, cù l'impurtazioni di a Cina da Filippine, Pulonia, Portugallu, Grecia, Austria è altri paesi, u vulume di vendite hà ancu righjuntu una rapida crescita. U spaziu di u mercatu è a vitalità purtati da l'aghjurnamentu di u cunsumu multilivellu di a Cina anu creatu novi punti di crescita ecunomica per i paesi cooperativi "One Belt And One Road".
Tendenza 5: L'ecunumia presentata da "One Belt And One Road" riceve un impulsu
In u 2014, u cunsumu d'impurtazioni di a Cina era ancu cuncintratu in latte in polvere, cusmetichi, borse è ghjuvelli è altre categurie. In u 2018, a propolis di Nova Zelanda, u dentifriciu, e prugne secche cilene, i tagliatelle istantanee indonesiane, u Red Bull austriacu è altri prudutti FDG di ogni ghjornu anu vistu una crescita rapida, è i prudutti impurtati sò entrati in u cunsumu cutidianu di i residenti cinesi.
In u 2018, u misuratore di bellezza à radiofrequenza Israeli Tripollar hè diventatu un successu, in particulare trà i cunsumatori "post-anni 90" in Cina. Ciliegie cilene, gamberetti tigre neri tailandesi, kiwi è altri frutti neozelandesi dapoi parechji anni. Inoltre, e materie prime di diversi paesi d'origine sò diventate l'etichetta di prudutti di qualità. U set di vinu fattu cù cristallu ceco, i mobili fatti da hua limu birmani, a giada, l'artigianatu, u cuscinu fattu da lattice tailandese, i materassi, si sò evoluti in merci di massa da una marea à l'altra.
In termini di vulume di vendite, i cusmetichi coreani, i prudutti lattieri neozelandesi, i snacks tailandesi, i snacks indonesiani è a pasta sò i prudutti impurtati i più populari longu a strada "One Belt And One Road", cù una alta frequenza di cunsumu è preferiti da i ghjovani cunsumatori. Da u puntu di vista di a quantità di cunsumu, u lattice tailandese, i prudutti lattieri neozelandesi è i cusmetichi coreani sò assai populari trà i travagliadori urbani à collu biancu è e persone di classe media chì prestanu attenzione à a qualità di vita. E caratteristiche d'origine di tali prudutti riflettenu ancu l'attuale tendenza di miglioramentu di u cunsumu in Cina.
Data di publicazione: 10 di maghju 2020