U strumentu ultrasonicu per a rimuzione di l'alghe hè un'onda d'urto generata da un'onda ultrasonica di frequenza specifica, chì agisce nantu à a parete esterna di l'alghe è si rompe è more, in modu da eliminà l'alghe è equilibrà l'ambiente acquaticu.

1. L'onda ultrasonica hè un tipu d'onda meccanica elastica di un mezu fisicu. Hè una forma d'energia fisica cù e caratteristiche di raggruppamentu, orientazione, riflessione è trasmissione. L'onda ultrasonica produce effettu meccanicu, effettu termicu, effettu di cavitazione, pirolisi è effettu di radicali liberi, effettu di flussu acusticu, effettu di trasferimentu di massa è effettu tixotropicu in acqua. A tecnulugia di rimozione di l'alghe à ultrasoni utilizza principalmente effettu meccanicu è di cavitazione per pruduce frammentazione di l'alghe, inibizione di a crescita è cusì.

2. L'onda ultrasonica pò purtà à a cumpressione è l'espansione alternata di e particelle in a trasmissione. Per via di l'azione meccanica, l'effettu termicu è u flussu sonoru, e cellule algali ponu esse rotte è i ligami chimichi in e molecule di materiale ponu esse rotti. À u listessu tempu, a cavitazione pò fà chì e microbolle in u liquidu si espandinu rapidamente è si chjudinu di colpu, risultendu in un'onda d'urto è un gettu, chì ponu distrughje a struttura è a cunfigurazione di u biofilm fisicu è di u nucleu. Perchè ci hè una superficia di gas in a cellula algale, a decadenza di u gas hè rotta sottu l'azione di l'effettu di cavitazione, risultendu in a perdita di a capacità di cuntrullà a flottazione di a cellula algale. U vapore acqueo chì entra in a bolla di cavitazione genera radicali liberi 0h à alta temperatura è alta pressione, chì ponu ossidà cù organici idrofili è non volatili è bolle di cavitazione à l'interfaccia gas-liquidu; A materia organica idrofobica è volatile pò entre in a bolla di cavitazione per una reazione di pirolisi simile à a combustione.

3. L'ultrasoni ponu ancu cambià u statu di ligame di u tissutu biologicu per via di l'effettu tixotropicu, risultendu in un assottigliamentu di u fluidu cellulare è precipitazione citoplasmatica.


Data di publicazione: 09 di ferraghju 2022