U sistema di trattamentu di fusione di metalli à ultrasoni, cunnisciutu ancu cum'è sistema di cristallizazione di metalli à ultrasoni, hè un equipagiu à ultrasoni d'alta putenza utilizatu apposta in l'industria di a fusione di metalli. Agisce principalmente nantu à u prucessu di cristallizazione di u metallu fusu, pò affinà significativamente i grani di metallu, uniformà a cumpusizione di a lega, accelerà u muvimentu di e bolle è migliurà significativamente a resistenza è a durezza di i materiali metallichi.

U sistema di trattamentu di fusione di metalli à ultrasoni ùn cambia micca l'attrezzatura di pruduzzione esistente è u flussu di prucessu, è hè faciule d'installà è d'utilizà. U sistema di trattamentu di fusione di metalli à ultrasoni pò esse adupratu per u trattamentu à ultrasoni di metalli, u trattamentu di metalli à ultrasoni, u raffinamentu di grani à ultrasoni, a solidificazione di metalli à ultrasoni, a defoaming di fusione à ultrasoni, a cristallizazione à ultrasoni, a cavitazione acustica à ultrasoni, a fusione à ultrasoni, a struttura di solidificazione à ultrasoni, a fusione cuntinua di metalli à ultrasoni, ecc.

Applicazione:

Hè principalmente adupratu in a fusione per gravità, a fusione à bassa pressione è altri campi di fusione à raffreddamentu continuu di metalli leggeri, cum'è a lega d'aluminiu, a fusione di piastre in lega di magnesiu, a fusione in stampi, ecc.

Funzioni principali:

Raffinà i grani metallichi è a cumpusizione uniforme di a lega, migliurà significativamente a forza è a resistenza à a fatica di i materiali di fusione, è migliurà e proprietà cumplete di i materiali.

Principiu di funziunamentu:

U sistema hè cumpostu da duie parti: parti di vibrazione ultrasonica è generatore ultrasonicu: e parti di vibrazione ultrasonica sò aduprate per generà vibrazioni ultrasoniche - cumprese principalmente u trasduttore ultrasonicu, u cornu ultrasonicu, a testa di l'utensile (emettitore), è trasmettenu sta energia di vibrazione à u metallu fusu.

U trasduttore cunverte l'energia elettrica d'entrata in energia meccanica, vale à dì, ultrasonica. A so manifestazione hè chì u trasduttore si move avanti è indietro in a direzzione longitudinale, è l'amplitude hè generalmente di parechji micron. Tale densità di putenza di l'amplitude ùn hè micca abbastanza è ùn pò esse aduprata direttamente. U cornu ultrasonicu amplifica l'amplitude secondu i requisiti di cuncepimentu, isola u metallu fusu è u trasferimentu di calore, è ghjoca ancu un rolu in a riparazione di tuttu u sistema di vibrazione ultrasonica. A testa di l'utensile hè cunnessa cù u cornu, chì trasmette a vibrazione di l'energia ultrasonica à a testa di l'utensile, è dopu l'energia ultrasonica hè emessa in u metallu fusu da a testa di l'utensile.

Quandu u metallu fusu riceve onde ultrasoniche durante u raffreddamentu o a pressatura, a so struttura di granu cambierà significativamente, in modu da migliurà e diverse proprietà fisiche di u metallu.


Data di publicazione: 20 di lugliu di u 2022