A tecnulugia ultrasonica hà cuminciatu à esse applicata in u campu medicu in l'anni 1950 è 1960, ma dopu hà ancu fattu grandi progressi. Attualmente, in più di l'applicazione in u campu medicu, a tecnulugia ultrasonica hè matura in l'industria di i semiconduttori, l'industria ottica, l'industria petrochimica è altri aspetti, ma usa principalmente e so caratteristiche di bona direzionalità è forte capacità di penetrazione per realizà travaglii di pulizia.

A tecnulugia à ultrasoni hè diventata un mezzu di rinfurzamentu sempre più impurtante. In più di l'applicazioni sopra menzionate, hà ancu un eccellente putenziale d'applicazione in altri campi da sviluppà.

Principiu di u prucessu metallurgicu di rinfurzamentu ultrasonicu:

Cum'è tutti sapemu, "trè trasferimenti è una reazione" in u prucessu metallurgicu hè u fattore essenziale chì influenza l'efficienza, a velocità è a capacità di u prucessu, è riassume ancu tuttu u prucessu di pruduzzione metallurgica è chimica. I cusì detti "trè trasferimenti" si riferiscenu à u trasferimentu di massa, u trasferimentu di momentum è u trasferimentu di calore, è "una reazione" si riferisce à u prucessu di reazione chimica. In sostanza, cumu migliurà u prucessu metallurgicu deve cumincià cù cumu migliurà l'efficienza è a velocità di "trè trasmissione è una reazione".

Da questu puntu di vista, a tecnulugia ultrasonica ghjoca un bon rolu in a prumuzione di u trasferimentu di massa, momentum è calore, chì hè principalmente determinatu da e caratteristiche inerenti di l'ultrasoni. In riassuntu, l'applicazione di a tecnulugia ultrasonica in u prucessu metallurgicu avarà i seguenti trè effetti principali:

1. Effettu di cavitazione

L'effettu di cavitazione si riferisce à u prucessu dinamicu di crescita è di crollu di e microbolle di cavitazione di u core di gas esistenti in a fase liquida (fusione, soluzione, ecc.) quandu a pressione sonora righjunghje un certu valore. Durante u prucessu di crescita, rottura è estinzione di e microbolle generate in a fase liquida, i punti caldi appariscenu in u picculu spaziu intornu à a macchina di bolle, risultendu in una zona di alta temperatura è alta pressione per prumove a reazione.

2, Effettu meccanicu

L'effettu meccanicu hè l'effettu pruduttu da l'ultrasoni chì si movenu in avanti in u mediu. A vibrazione d'alta frequenza è a pressione di radiazione di l'ultrasoni ponu furmà una agitazione è un flussu efficaci, in modu chì a guida di u mediu pò entre in u statu di vibrazione in u so spaziu di propagazione, in modu da accelerà u prucessu di diffusione è dissoluzione di e sustanze. L'effettu meccanicu cumminatu cù a vibrazione di e bolle di cavitazione, u forte gettu è u micro impattu lucale generatu nantu à a superficia solida ponu riduce significativamente a tensione superficiale è l'attritu di u liquidu, è distrughje u stratu limite di l'interfaccia solidu-liquidu, in modu da ottene l'effettu chì l'agitazione meccanica à bassa frequenza ordinaria ùn pò micca ottene.

3, Effettu termicu

L'effettu termicu si riferisce à u calore liberatu o assorbitu da u sistema in u prucessu di cambiamentu à una certa temperatura. Quandu l'onda ultrasonica si propaga in u mediu, a so energia serà assorbita continuamente da e particelle di u mediu, in modu da cunvertisce la in energia termica è prumove u trasferimentu di calore in u prucessu di reazione.

Attraversu l'effettu unicu di a tecnulugia ultrasonica, pò migliurà efficacemente l'efficienza è a velocità di "trè trasmissione è una reazione" in u prucessu metallurgicu, migliurà l'attività minerale, riduce a quantità di materie prime è accurtà u tempu di reazione, in modu da ottene u scopu di risparmiu energeticu è di riduzione di u cunsumu.


Data di publicazione: 20 d'aprile di u 2022