Sapete una cosa ? U generatore di signali di u dispersore à ultrasoni genera un signale elettricu d'alta frequenza chì a so frequenza hè a listessa chè quella di u trasduttore di u serbatu d'impregnazione à ultrasoni. Stu signale elettricu pilota un amplificatore di putenza cumpostu da moduli di putenza dopu a pre-amplificazione. Dopu l'amplificazione di putenza, hè accoppiatu à u serbatu d'impregnazione da u trasformatore di uscita per generà onde à ultrasoni. L'alimentazione magnetizzante furnisce a corrente di polarizazione necessaria per u funziunamentu di u trasduttore magnetostrittivu. Dunque, chì hè u so principiu di cuncepimentu ?
In circustanze nurmali, per permette à u dispersore ultrasonicu di ottene e cundizioni di travagliu, u rotore è u statore sò spessu in un statu di muvimentu relativamente veloce. A velocità di taglio trà i denti di a macchina disperdente supera quella di l'onda sonora. In u sistema, ancu s'ellu hè necessariu pruvà stu fenomenu direttamente, i risultati attuali sò stati ottenuti. Hè equivalente à quale dispositivi ultrasonici. A tecnulugia di muvimentu à alta velocità accelera i materiali di prucessu è face chì u fluidu ghjunghje à una forte turbulenza, cusì u scopu necessariu in u prucessu industriale pò esse ottenutu. Hè precisamente per via di sta tecnulugia chì richiede un muvimentu à alta velocità. I materiali dispersi ponu esse sottumessi solu à un taglio forte è senza soluzione di continuità, currenti parassite, estrusione, sollievu di pressione, ecc. trà u rotore è u statore, in modu da ottene l'effetti di riduzione di particelle, dispersione uniforme è bon cuntattu trà e fasi. Ancu per via di sta tecnulugia di muvimentu à alta velocità, u tempu di trasfurmazione di i materiali hè assai menu di quellu di i metudi di dispersione tradiziunali.
In fatti, u dispersore à ultrasoni pò trattà efficacemente per ultrasoni diversi liquidi è liquidi mischiati utilizendu l'energia di vibrazione forte è uniforme di l'ultrasoni per ottene l'ubbiettivi di omogeneizazione, dispersione, emulsificazione, frantumazione, catalisi, ecc. U pannellu di u generatore hè dotatu di un interruttore di putenza, una manopola di regulazione di a putenza, una manopola di regulazione di a frequenza, un indicatore di allarme è un voltmetru di visualizazione di a putenza. A manopola di regulazione di a frequenza hè aduprata per aghjustà a frequenza di risonanza di a macchina d'impregnazione à l'iniziu; A manopola di regulazione di a putenza permette à l'utilizatori di selezziunà a putenza di uscita secondu i so bisogni per ottene risultati di trasfurmazione soddisfacenti. Quandu u generatore falla o l'utente l'utiliza in modu impropriu, u signale di uscita PWM è l'alimentazione di travagliu devenu esse disconnessi immediatamente, è l'indicatore di allarme hè acceso. A regulazione di a putenza hè ottenuta aghjustendu a tensione DC di l'unità amplificatore di putenza da u circuitu di regulazione di a tensione di u tiristore. Aduprate u circuitu di rilevazione per monitorà u funziunamentu di l'amplificatore di putenza. Una volta chì ùn hè micca cunforme à u valore impostu, u circuitu di prutezzione funziona, taglia a tensione DC di l'unità amplificatore di putenza è spegne l'uscita di l'oscillatore. Questu pò prutege efficacemente l'amplificatore di putenza di u generatore à ultrasoni da danni.
Data di publicazione: 11 di nuvembre di u 2022