I principali fattori chì influenzanu a forza di l'attrezzatura di frantumazione à ultrasoni sò simpliciamente divisi in frequenza ultrasonica, tensione superficiale è coefficientu di viscosità di u liquidu, temperatura di u liquidu è soglia di cavitazione, à i quali ci vole à fà attenzione. Per i dettagli, riferitevi à i seguenti:

1. Frequenza ultrasonica

Più bassa hè a frequenza ultrasonica, più faciule hè di pruduce cavitazione in u liquidu. In altre parolle, per causà cavitazione, più alta hè a frequenza, più grande hè l'intensità sonora necessaria. Per esempiu, per generà cavitazione in acqua, a putenza necessaria per a frequenza ultrasonica à 400kHz hè 10 volte più grande di quella à 10kHz, vale à dì, a cavitazione diminuisce cù l'aumentu di a frequenza. In generale, a gamma di frequenza hè 20 ~ 40KHz.

2. Tensione superficiale è coefficientu di viscosità di u liquidu

Più grande hè a tensione superficiale di u liquidu, più alta hè l'intensità di cavitazione, è menu hè propensu à a cavitazione. U liquidu cù un grande coefficientu di viscosità hè difficiule di pruduce bolle di cavitazione, è a perdita in u prucessu di propagazione hè ancu grande, dunque ùn hè ancu faciule di pruduce cavitazione.

3. Temperatura di u liquidu

Più alta hè a temperatura di u liquidu, più hè favurevule per a generazione di cavitazione. Tuttavia, quandu a temperatura hè troppu alta, a pressione di vapore in a bolla aumenta. Dunque, quandu a bolla hè chjusa, l'effettu tampone hè rinfurzatu è a cavitazione hè indebulita.

 

4. Soglia di cavitazione

A soglia di cavitazione hè a bassa intensità sonora o l'amplitude di a pressione sonora chì provoca a cavitazione in un mezu liquidu. A pressione negativa pò accade solu quandu l'amplitude di a pressione sonora alternata hè più grande di a pressione statica. Solu quandu a pressione negativa supera a viscosità di u mezu liquidu si verificarà a cavitazione.

A soglia di cavitazione varia secondu i diversi mezi liquidi. Per u listessu mezu liquidu, a soglia di cavitazione varia secondu a temperatura, a pressione, u raghju di u core di cavitazione è u cuntenutu di gasu sfarenti. In generale, più bassu hè u cuntenutu di gasu di u mezu liquidu, più alta hè a soglia di cavitazione. A soglia di cavitazione hè ancu ligata à a viscosità di u mezu liquidu. Più grande hè a viscosità di u mezu liquidu, più alta hè a soglia di cavitazione.

A soglia di cavitazione hè strettamente ligata à a frequenza di l'ultrasoni. Più alta hè a frequenza di l'ultrasoni, più alta hè a soglia di cavitazione. Più alta hè a frequenza di l'ultrasoni, più difficiule hè a cavitazione. Per pruduce cavitazione, duvemu aumentà a forza di l'equipaggiu di frantumazione à ultrasoni.


Data di publicazione: 20 d'aprile di u 2022