Omogeneizzatore à nanodispersore ultrasonicuGhjoca un rollu impurtante in u sistema di mischju di l'attrezzatura industriale, in particulare in a mischja di solidi liquidi, a mischja di liquidu liquidu, l'emulsione oliu-acqua, l'omogeneizazione di a dispersione, a macinazione à taglio. A ragione per a quale hè chjamatu dispersore hè chì pò realizà a funzione di emulsificazione è hè largamente utilizatu in cusmetichi, gel doccia, crema solare è parechji altri prudutti di crema.
L'equipaggiu hà una grande putenza, alta efficienza, una grande zona di radiazione, è hè adattatu per a pruduzzione industriale à grande scala. Hà e funzioni di monitoraghju in tempu reale di a putenza di frequenza, aghjustamentu di a putenza, allarme di sovraccaricu, 930 mm di lunghezza, è efficienza di cunversione energetica di 80% - 90%. A sospensione di particelle da trattà hè posta direttamente in u campu ultrasonicu è "irradiata" cù ultrasoni d'alta putenza, chì hè un metudu di dispersione assai intensivu.
Fattori chì influenzanuomogeneizzatore ultrasonicuDiversi fattori chì influenzanu è cuntrolanu l'emulsificazione di l'onde acustiche includenu a putenza ultrasonica, u tempu, a frequenza di l'onde acustiche è a temperatura di a lozione.
Frequenza di l'onda sonora:A frequenza di 20 à 40 kHz pò pruduce un bon effettu di emulsificazione, vale à dì, à una frequenza più bassa, a forza di taglio ghjucherà un rolu più grande in l'effettu di emulsificazione. Cù l'aumentu di a frequenza ultrasonica, u tempu necessariu per l'espansione è a rottura di e bolle hè riduttu, riducendu cusì u gradu di taglio. À frequenze più alte, a soglia di cavitazione aumenta. Siccomu hè necessaria più putenza per inizià a cavitazione, l'efficienza di u prucessu acusticu diminuisce. U nanodispersore ultrasonicu hà una frequenza di 20 à 40 kHz da sceglie, è pò sceglie diverse teste di strumenti di frequenza secondu diverse applicazioni.
Putenza ultrasonica:A putenza ultrasonica hè unu di i principali fattori chì cuntrolanu l'efficienza di l'emulsificazione di a lozione. Cù l'aumentu di a putenza ultrasonica, a dimensione di e gocce di a fase dispersa diminuirà. Tuttavia, quandu a putenza d'ingressu hè più grande di 200W, e gocce di lozione più chjuche convergenu in gocce più grande. Questu hè perchè in queste cundizioni, un gran numeru di bolle di cavitazione saranu generate, cù alta densità di energia, aumentendu a cuncentrazione di gocce è un altu tassu di collisione trà e gocce. Dunque, hè assai impurtante determinà a putenza ottima in u prucessu di emulsificazione ultrasonica. Cù l'estensione di u tempu di omogeneizazione, a generazione di piccule gocce aumenta ancu. Sottu a stessa densità di energia, duie tecnulugie di emulsificazione ponu esse paragunate per verificà a so efficienza in a furmazione di lozione stabile.
Data di publicazione: 7 di ghjennaghju di u 2023