Omogeneizzatore ultrasonico nano dispersoreghjoca un rolu impurtante in u sistema di mischju di l'equipaggiu industriali, in particulare in u mischju di liquidu solidu, mischju di liquidu liquidu, emulsione oliu-acqua, omogeneizazione di dispersione, grinding shear. U mutivu per quessa hè chjamatu disperser hè chì pò rializà a funzione di l'emulsificazione è hè largamente utilizatu in cusmetichi, gel di doccia, sunscreen è parechji altri prudutti di crema.

L'attrezzatura hà grande putenza, alta efficienza, grande zona di radiazione, è hè adattatu per a produzzione industriale à grande scala. Hà e funzioni di monitoraghju in tempu reale di a putenza di frequenza, l'ajustamentu di a putenza, l'alarma di sovraccarichi, 930 mm di lunghezza, è 80% - 90% di efficienza di cunversione d'energia. A sospensjoni di particeddi da esse trattata hè diretta direttamente in u campu ultrasonicu è "irradiata" cù ultrasound d'alta putenza, chì hè un metudu di dispersione assai intensivu.

Fattori chì affettanuomogeneizatore ultrasonicuDiversi fattori chì affettanu è cuntrullà l'emulsificazione di l'onda acustica includenu a putenza ultrasonica, u tempu, a frequenza di l'onda acustica è a temperatura di lozione.

Frequenza d'onda sonora:a frequenza di 20 à 40kHz pò pruduce un bonu effettu di emulsificazione, vale à dì, à una freccia più bassa, a forza di cisura hà da ghjucà un rolu maiò in l'effettu di emulsificazione. Cù l'aumentu di a frequenza ultrasonica, u tempu necessariu per l'espansione di a bolla è a rupture hè ridutta, riducendu cusì u gradu di cisura. À frequenze più altu, u limitu di cavitazione aumenta. Siccomu hè necessariu più putere per inizià a cavitazione, l'efficienza di u prucessu acusticu diminuisce. U nano dispersore ultrasonicu hà una frequenza di 20 à 40 kHz per sceglie, è pò sceglie diverse teste di freccia di freccia secondu diverse applicazioni.

Forza ultrasonica:U putere ultrasonicu hè unu di i fatturi principali chì cuntrolanu l'efficienza di emulsificazione di lozione. Cù l'aumentu di a putenza ultrasonica, a dimensione di a goccia di a fase dispersa diminuirà. Tuttavia, quandu l'input di putenza hè più grande di 200W, gocce di lozione più chjuche cunvergenu à gocce più grande. Questu hè perchè in queste cundizioni, un gran numaru di bolle di cavitation serà generatu, cù una densità d'energia alta, una cuncentrazione di gocce crescente è una alta rata di collisione trà e gocce. Per quessa, hè assai impurtante per determinà u putere ottimali in u prucessu di emulsificazione ultrasonica. Cù l'estensione di u tempu d'homogeneizazione, a generazione di picculi gocce aumenta ancu. Sutta a listessa densità energetica, duie tecnulugia di emulsificazione ponu esse paragunate per verificà a so efficienza in a furmazione di lozione stabile.


Tempu di posta: 07-Jan-2023