macchina d'estrazione à ultrasoni per l'estrazione d'olii essenziali
Estrattori à ultrasoniAncu chjamati emulsionanti ultrasonici, facenu parte di a nova onda di a scienza di l'estrazione. Stu metudu innovativu hè sustanzialmente menu caru chè altre tecnulugie avanzate nantu à u mercatu. Questu hà apertu u campu di ghjocu per l'operazioni di piccule è medie dimensioni per migliurà significativamente i so prucessi di estrazione.
Estrazione ultrasonicaaffronta u fattu estremamente problematicu chì i cannabinoidi sò naturalmente idrofobichi. Senza solventi aggressivi, hè spessu difficiule di espulsà i preziosi cannabinoidi da l'internu di a cellula. Per aumentà a biodisponibilità di u pruduttu finale, i pruduttori anu bisognu di truvà metudi d'estrazione chì rompenu a parete cellulare dura.
A tecnulugia daretuestrazione ultrasonicahè tuttu, ma faciule da capisce. In fondu, a sonicazione si basa nantu à l'onde ultrasoniche. Una sonda hè inserita in una mistura di solventi, è a sonda emette tandu una seria d'onde sonore d'alta è bassa pressione. Stu prucessu crea essenzialmente currenti microscopiche, vortici è flussi pressurizati di liquidu, furmendu un ambiente particularmente duru.
Queste onde sonore ultrasoniche, chì emettenu à una velocità finu à 20.000 per seconda, creanu un ambiente chì rompe i muri cellulari. E forze chì tipicamente travaglianu per mantene inseme a cellula ùn sò più viabili in l'atmosfera pressurizzata alternata creata da a sonda.
Milioni è milioni di piccule bolle sò create, chì dopu scoppianu, purtendu à a ruptura cumpleta di a parete cellulare protettiva. Quandu e pareti cellulari si rumpenu, i materiali interni sò liberati direttamente in u solvente, creendu cusì una emulsione putente.
SPECIFICHE: