omogeneizzatore di trattamentu di l'acqua in linea à ultrasoni
L'omogeneizazione ultrasonica hè un prucessu meccanicu per riduce e piccule particelle in un liquidu in modu chì diventanu uniformemente chjuche è distribuite uniformemente.
Quandu i processori ultrasonici sò usati cum'è omogeneizzatori, l'ughjettivu hè di riduce e piccule particelle in un liquidu per migliurà l'uniformità è a stabilità. Queste particelle (fase dispersa) ponu esse sia solide sia liquide.Una riduzione di u diametru mediu di e particelle aumenta u numeru di particelle individuali. Questu porta à una riduzione di a distanza media di e particelle è aumenta a superficia di e particelle.
A causa di a cuncepzione di u tank à flussu cuntinuu, ogni lottu o pruduttu cutidianu ùn hè micca limitatu. In principiu, a circulazione pò esse realizata quandu a pruduzzione di ogni lottu hè più di 50L. Stu tipu d'omogeneizzatore di trattamentu di l'acqua à ultrasoni hè assai pupulare in l'imprese medie è grande o in i prughjetti d'ingegneria.
SPECIFICHE:
VANTAGGI:
1) Tecnulugia di cuntrollu intelligente, pruduzzione d'energia ultrasonica stabile, travagliu stabile per 24 ore à ghjornu.
2) Modu di seguimentu di frequenza automaticu, seguimentu in tempu reale di a frequenza di travagliu di u trasduttore ultrasonicu.
3) Meccanismi di prutezzione multipli per allargà a vita di serviziu à più di 5 anni.
4) Cuncepimentu di focus energeticu, alta densità di pruduzzione, migliurà l'efficienza finu à 200 volte in a zona adatta.