Omogenizatore di mistura di slurry in ceramica viscosa ultrasonica
L'applicazione principale di a dispersione ultrasonica in l'industria di slurry hè di disperse è raffinà diversi cumpunenti di a pasta ceramica. A forza di 20 000 volte per seconda generata da a vibrazione ultrasonica pò riduce a dimensione di diversi cumpunenti di polpa è slurry.
A riduzzione di dimensione aumenta l'area di cuntattu trà e particelle è u cuntattu hè più vicinu, chì pò aumentà significativamente a durezza di a carta, più prubabile di esse sbiancata è impedisce filigrane è rotture.L'ultrasoni hè una tecnica largamente usata per a dispersione affidabile è efficace è a deagglomerazione di particelle ceramiche.E formulazioni di slurries di ceramica deve esse mischjate bè per ottene una bagnatura completa è dispersibilità.Forze di taglio ultrasonicu permettenu di trasfurmà slurries altamente viscose è composti à scala industriale.
SPECIFICAZIONI:
VANTAGGI:
* Alta efficienza, grande produzzione, pò esse usata 24 ore à ghjornu.* L'installazione è u funziunamentu sò assai simplici.* L'attrezzatura hè sempre in statu di autoprotezzione.* Certificatu CE, qualità alimentaria.* Pò processà a polpa alta viscosa.
*Garanzia finu à 2 anni.