L'applicazione in a dispersione alimentaria pò esse divisa in dispersione liquidu-liquidu (emulsione), dispersione solidu-liquidu (suspensione) è dispersione gas-liquidu.

Dispersione di liquidu solidu (suspensione): cum'è a dispersione di emulsione in polvere, ecc.

Dispersione di gas liquidu: per esempiu, a fabricazione di acqua di bevanda cumposta gassata pò esse migliurata per mezu di u metudu di assorbimentu di CO2, in modu da migliurà a stabilità.

Dispersione di sistemi liquidu liquidu (emulsione): cum'è emulsionà u burru in lattosiu di alta qualità; dispersione di materie prime in a fabricazione di salse, ecc.

Pò ancu esse adupratu in a preparazione di nanomateriali, a rilevazione è l'analisi di campioni alimentari, cum'è l'estrazione è l'arricchimentu di tracce di dipiranu in campioni di latte per microestrazione in fase liquida dispersiva ultrasonica.

A polvere di buccia di banana hè stata pretrattata da una macchina di dispersione à ultrasoni cumminata cù una cottura à alta pressione, è poi idrolizzata da amilasi è proteasi.

In paragone cù a fibra dietetica insolubile (IDF) trattata solu cù enzimi senza pretrattamentu, a capacità di ritenzione d'acqua, a capacità di legame d'acqua, a capacità di ritenzione d'acqua è a capacità di gonfiore di LDF dopu u pretrattamentu sò state significativamente migliurate.

A biodisponibilità di i liposomi di dopan di tè preparati da u metudu di dispersione ultrasonica di film pò esse migliurata, è a stabilità di i liposomi di dopan di tè preparati hè bona.

Cù l'estensione di u tempu di dispersione ultrasonica, a velocità di immobilizazione di a lipasi immobilizzata hè aumentata continuamente, è hè aumentata lentamente dopu à 45 minuti; cù l'estensione di u tempu di dispersione ultrasonica, l'attività di a lipasi immobilizzata hè aumentata gradualmente, hà righjuntu un massimu à 45 minuti, è dopu hà cuminciatu à diminuisce, ciò chì hà dimustratu chì l'attività enzimatica seria affettata da u tempu di dispersione ultrasonica.

L'effettu di dispersione hè un effettu prominente è ben cunnisciutu di l'ultrasoni di putenza in u liquidu. A dispersione di l'onda ultrasonica in u liquidu dipende principalmente da a cavitazione ultrasonica di u liquidu.

Ci sò dui fattori chì determinanu l'effettu di dispersione: a forza d'impattu ultrasonica è u tempu di radiazione ultrasonica.

Quandu u flussu di a suluzione di trattamentu hè Q, u spaziu hè C, è l'area di a piastra in a direzzione opposta hè s, u tempu mediu t per e particelle specifiche in a suluzione di trattamentu per passà per questu spaziu hè t = C * s / Q. Per migliurà l'effettu di dispersione ultrasonica, hè necessariu cuntrullà a pressione media P, u spaziu C è u tempu di radiazione ultrasonica t (s).

In parechji casi, e particelle di menu di 1 μM ponu esse ottenute per emulsificazione ultrasonica. A furmazione di sta emulsione hè principalmente dovuta à a forte cavitazione di l'onda ultrasonica vicinu à u strumentu di dispersione. U diametru di u calibratore hè menu di 1 μM.

I dispusitivi di dispersione ultrasonica sò stati largamente aduprati in l'alimentu, u carburante, i novi materiali, i prudutti chimichi, i rivestimenti è altri campi.


Data di publicazione: 05 di ferraghju 2021